poniedziałek, 26 czerwca 2017

Techniki quilling

Witajcie wakacyjnie. 
W ART Piaskownicy ryszyło właśnie  wyzwanie techniki quilling
 Jako gościnna projektantka   stworzyłam karteczkę z mnóstwem drobnych
kolorowych quillingowych  kwiatów i quillingowym matylkiem
Zbliżenia


Uwielbiam skręcać paseczki  i kleić kolorowe motylki


Zapraszam do Art Piaskownicy po nieco inspiracji
 http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/06/technki-quilling-prace-inspiracyjne.html
oraz  zachęcam do wzięcia udziału w Wyzwaniu techniki quilling
http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/06/technki-quilling.html
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, wakacyjnie.
Dziękuję, że wciąż do mnie zagladacie:)) Wspaniałego tygodnia!!

28 komentarzy:

  1. Cudeńko !!! Piękne kwiatuszki i motyl :-D Podziwiam za cierpliwość przy tym zwijaniu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu i kolejn atechnika w której osiagnęłaś poziom mistrzowski. Cudna ta kartka a ten żółto czarny motylek genialny . Oj chyba mi się zachciało warsztatów z quillingu z Toba w roli prowadzącej :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehe popieram Anię. Warsztaty z quillingu poproszę. Elu ta kartka przeszła moje wyobrażenie o quillingu. Jest przepiękna. Ten motyl? Bajeczka. Jesteś mistrzynią i prawdziwą artystką. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nigdy nie mogę napatrzec na Twoje karteczki Eluniu, są cudne. Ta dzisiejsza jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze strona dobrze się nie załadowała,a już wiedziałam, ze moim zachwytom nie będzie końca!
    Teraz brakuje mi słów...małe arcydzieła ♥
    Coś niesamowitego,patrzę i wzdycham ♥ Elu,podziwiam Cię szczerze ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka motylki są cudne pozdrawiam😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka - bogato zdobione arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna kartka i ile detali :**
    My też mamy uczyć się w świetlicy quilling !

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity komplet! Jestem zauroczona! Niesamowita praca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita praca, podziwiam! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca :) Ile to szczegółów i małych detali :) Wszystko wykonane perfekcyjnie :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności! Jestem zachwycona - niezwykła, misterna robota. Motylki jak żywe, szczególnie żółty :-)
    Masz niezwykły talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo!
    nie wiem co bardziej mnie zachwyciło, chyba jednak ten żółto czarny motylek- no bajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNA praca a najbardziej mi się podobają motylki :) trzymam kciuki za wyzwanie bo praca bardzo piękna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka, taka niesamowicie radosna, ale najbardziej podobają mi się motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prekrásna, aj farebnosť sa mi páči. Príjemný podvečer prajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this card, the butterfly is awesome,
    hugs, Ans

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka Elu ale motylki zachwycają bez reszty. Pięknie Ci wychodzi to skręcanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna inspiracja powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieprawdopodobnie piękne, zwłaszcza"tly"- tak mój Wnusio nazywa motyle:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu, te Twoje ,,zawijaski" są cudowne! Zawsze je podziwiałam, odkąd zaczęłam zaglądać na Twojego bloga;) Gdybyś nie zbliżyła motylka, nie wierzyłabym, że jest robiony tą techniką? Pozdrawiam Cię Elu gorąco i przesyłam moc buziaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W każdej formie i technice kocham motyli a Twoje są prześliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne motyle.
    Może wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że nie ma takiej techniki, z którą Byś sobie nie poradziła. Piękna karteczka, motylko mnie urzekły. SUPER. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zjawiskowa jest ta Twoja kartka! :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojoj co za majstersztyk!!! Podziwiam kolejna nieosiągalna technikę! Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow.. Beautiful!!

    Please have a look around in my blog:-)
    https://mylittlequillingworld.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń