niedziela, 4 czerwca 2017

Z okiennicami

Dzień Dobry wszystkim!!!
 Nie było mnie na blogu długo, ale nie znaczy, że  tylko
siedziałam. Mimo braku weny i czasu coś jednak udało mi się
wykonać. Powstało kilka prac z okazji komunii, kilka kartek dla mam.
Dzisiaj pokaże Wam kartkę rozkładankę, którą wykonałam już po raz
któryś... bo się podoba
 Tym razem w środku znajduje się rozkładanka - taka druga kartka
 Serduszko trzeba złożyć ze sobą by otworzyć pierwszą kartę
elementy z serduszkiem rozkładają się na boki
 delikatnie chwytając za sznureczek, który znajduje się pośrodku,
otwieramy - kartka rozkłada się  na trzy karty, które ozdobiłam
kolorowym papierem do scrapbookingu i stemplowanymi napisami
 odwrotna strona  również zawiera ozdobione części kart i napis.
W pustych miejscach można odręcznie napisać spersonalizowane życzenia
małe zbliżenie

Kolejnej osobie karta się spodobała.  A Wam? Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i każde słowo, które 
zostawiacie:))

13 komentarzy:

  1. Super ta karteczka. Niby na zewnątrz niepozorna zwykła karteczka a tu tyle ukrytych skarbów ma. Świetnie dopracowana. Okiennice rewelacja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest ładna , tylko trzeba by poszukać jakiś kursik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu, bo wyobrazam sobie ile czasu i pracy kosztowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest rewelacyjna, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka zachwyca!
    Ogrom pracy, ale tyle cudnych zakamarków do podziwiania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To śliczna i bardzo efektowna forma, bardzo mi się podoba ten domek.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka bardzo zaciekawiła mnie forma.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna i daje wiele możliwości wyrażenia swoich uczuć.Włożyłaś w nią mnóstwo pracy, ale opłaciło się, efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną część domku wyczarowałaś , a wnętrze bardzo bogate :-D Efektowna kartka ,podziwiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka robi wielkie wrażenie,podziwiam wykonanie,napracowałaś,ale na taki efekt trzeba.
    Nie dziwię się,że karteczka ma takie powodzenie :)
    Z tą weną masz tak jak ja,nie wiem od czego to zależy,ale strasznie mnie to męczy.
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu jak dla mnie bomba , zarówno jej forma jak i wykonanie. Już same okiennice są świetne, a to c w środku to mnie zachwyciło bardzo. Przyznaje że pierwszy raz widzę tak rozkładaną kartkę. Piękna jest , masz niewątpliwy talent i serce do tych karteczek.
    Buziaczki i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się też bardzo podoba! Podziwiam, bo dla mnie to czarna magia, by tak zmyślnie kartkę poskładać :-). Cudne okiennice.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ale pięknie...świetne okiennice! Cudownie wykonanie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń